top of page

Til de bornholmske jagtforeninger og jægere

På lørdag den 27/6 er det igen tid til Gunnar Pihl´s mindeskydning. Der er indskrivning fra kl. 9.00. Alle skyder til en 24 duers jagtskydning samt 25 duers jægertrap. Der er som vanlig 3 pokaler i spil, jagtskydning, trap og fremmøde pokaler. Vi forsøger igen i år med en festskydning på Sporting banen. Overskuddet her går til præmier, og der skydes i to rækker øvede og begynder. 
Præmieoverrækkelse vil være  når de sidste resultater er talt sammen. Vi tænder grillen og det vil være muligt at købe pølser med brød. Har i lyst til at medbringe smørrebrød eller lignende, er i også meget velkommen til det. Vi har kaffemaskine der også står til fri afbenyttelse, og der er selvfølgelig mulighed for at købe øl og vand.
Mød godt frem, vi er klar - og håber alle får en rigtig hyggelig dag.

De bedste hilsner
Bornholms Jagtcenter


 

bottom of page